با حضوري کوتاه در مجموعه تلويزيوني « فرار بزرگ » حضور در مقابل دوربين را تجربه کرد و با بازي در مجموعه « وفا » به شهرت رسيد و با ايفاي

نقش در مجموعه « صاحبدلان » ثابت کرد بازيگر توانمندي است.









زندگي خصوصي پوريا پورسرخ:
محل تولد: جردن
سال تولد: نمي گويم
ماه تولد: تير
قد: 182
وزن : متغيير بين 75 تا 80














مجموعه آثار:

پسران آجري (مجيد قاري زاده، 1385)
مهمان (سعيد اسدي، 1385)
مصائب دوشيزه (1385)
روز سوم (محمدحسين لطيفي، 1385)

مجموعه هاي تلويزيوني:
فرار بزرگ (محمدحسين لطيفي، 1383)
وفا (محمدحسين لطيفي، 1384)
صاحبدلان (محمدحسين لطيفي، 1385)
شکرانه (سعيد سلطاني، 1386)










مصاحبه پوريا پورسرخ:

مثل هميشه اول بايد ژوبين خودش را معرفي کند ؟

من پوريا پور سرخ متولد تهران و چهارم تير ماه هستم . دو خواهر و يک برادر دارم که هر سه دانشجو هستند .مادرم بازنشسته ي آموزش و

پرورش و پدرم نيز بازنشسته است .

قد ؟

182 سانتي متر

اهل کدوم محله تهران هستي ؟

بچه ي جردنم .

متاهل يا مجرد ؟

مجرد











خصوصيات اخلاقي پوريا پور سرخ چي است ؟

خيلي خانواده دوست هستم به مادرم خيلي احترام ميذارم و زود رنجم و خيلي زود هم کينه ها را از ياد مي برم . خيلي هم شيطونم .










تحصيلات ؟

دانشجوي دکتراي فيزيولژي گياه

شغل اصلي تون بازيگريه ؟

من به جز بازيگري کار طراحي فضاي سبز را هم انجام ميدم ؟

چي شد وارد عالم بازيگري شدين ؟

چند سال قبل در يک سمينار سينمايي با آقاي لطيفي که کارگردان مجمعه وفا بود آشنا شدم . آن موقع تئاتر بازي مي کردم و تقريبا ايشون

عامل اصلي ورود من به عالم بازيگري و دوربين بودند .

از مجموعه وفا بگو .

نمي دونم از کجا شروع کنم ولي اينقدر به بازي در اين سريال علاقمند و عوامل اون علاقمند شدم که دلتنگ پايان اون بودم . من قبلا هم کار

تلويزيوني و سينمايي انجام دادم در بعضي از اونها زمان برام به کندي مي گذشت اما در اين مجموعه اينگونه نبود و چند بار اشک ريختم .












از کارهاي قبلي خودتون بگين ؟


اولين با با تلويزيون کارم را شروع کردم و در فرار بزرگ در نقش فرهاد ظاهر شدم بعد از آن کاري داشتم به نام مسافر و وفا سومين کارم بود .

و از کارهاي بعدي شما چه خبر ؟


اکنون در حال بازي در يک فيلم سينمايي هستم که فعلا اسمش جنايت و جنون است ، در اين فيلم نقش جوان سند و خوبي به نام بهرام را

دارم .

در آن فيلم هم عاشق ميشي ؟

نه اونجا از عاشقي خبري نيست .

چي شد تو به عنوان ژوبين انتخاب شدي ؟

کانديدهاي زيادي آمده بودند که همگي نيز سوابق زيادي داشتند اما لطف آقاي لطيفي بود که در نهايت مرا انتخاب کردند .










شما در طول کار از کدام سکانس بيشتر راضي بودي و اون رو دوست داشتي ؟

از سکانس آخر ، سکانس آخر سکانس بازيگر نبود بلکه سکانس کارگردان بود ما اون سکانس رو خيلي دوست داشتم و حتي اونجا اشک هم

ريختم .







آقا پوريا ميشه بگي پورسرخ يعني چه ؟

باور کنيد ربطي به فوتبال نداره پورسرخ يعني پسر سرخ .






شنيديم شما چندسالي در يکي از کشورهاي خارجي اقامت داشتيد ؟

بله من 2 سال در کشور امارات زندگي کردم و اين اقامت به دليل مسائل کاري بود .

بازيگر ايده آل شما کيه ؟

شريفي نيا ، رضا کيانيان ، پرويز پرستويي و ... در کل تمام استادهايي که تمام مردم ما دوستشون دارن .









دوست داشتي جاي کدوم پرنده بودي ؟

عقاب

جاي کدوم گل ؟

همه گلها .

ادکلن دلخواهت ؟

لاکوست .

فکر ميکني ژوبين چه سالي ازدواج مي کنه ؟

مطمئن هستم که سال 85 ازدواج نمي کنه .

تا به حال عاشق شدي ؟

بله










چه موقع ؟

فيلمنامه رو که خوندم و لبنان رفتم عاشق شدم و اين عشق واقعي بد که در جسم ژوبين جاي گرفت ، اين حس توسط آقاي لطيفي به من

منتقل شد .

تکه کلامت چيه ؟

براي مثال .

مارک موبايلت ؟

نوکيا .

چه اسمي بيشتر مورد پسند پوريا است ؟

ايليا .






چه کسي برايت عزيز است ؟

پدر و مادرم .






چه روزي رو بيشتر دوست داري ؟

4 تير که روز تولدمه .

قشنگترين فيلمي که ديدي چه بود ؟

آژانس شيشه اي ، عينک دوي .

تو دوران مدرسه از چه درسي بيشتر خوشبت مي اومد و از چه درسي بدت مي اومد ؟

از ورزش لذت مي بردم و از شيمي بدم مي اومد .










آشپزي هم بلدي ؟

بله که بلدم من چون تحصيلاتم رو در خارج از تهران به اتمام رسوندم کلي آشپزي ياد گرفتم .

اوقات فراغتت چه کارمي کني ؟

فيلم مي بينم .







زنگ موبايلت چيه ؟

يه آهنگ ايرلنديه .






ماشين مورد علاقه ات ؟

ماشين شاسي بلند مثل پاترول خودم .







چه توصيه اي به جوونا داري ؟

درس بخونن

These icons link to social bookmarking sites where readers can share and discover new web pages.
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • Spurl
  • StumbleUpon
  • Technorati