سسسسسسسسسسسسسسسسسسلام. بزرگترين ارزوتون تو زندگي چيه. داشتن پول زياد، داشتن مدرك تحصيلي خفن، داشتن بچه، داشتن يك همسر خوب. هركسي يك سري ارزوهايي داره كه طبيعاتا براي ارزوهاش ارزش قاعله. مثلا من خودم ارزو دارم كه خيلي پول داشته باشم، يا اينكه مدرك تحصيلي بالايي داشته باشم، ووو. بعضي از ارزوها بزرگ و بعضي از ارزوها كوچك و بعضي از ارزو ها غير واقعي هستند. ارزوهاي بزرك مثل:(من دوست دارم يك ماشين الگانس داشته باشم). ارزو هاي كوچك( اي كاش امشب شام كتلت داشته باشيم)، ارزوهاي غير واقعي (اي كاش من تو خونم يك گودزيلا داشتم!!!!!!!!!!!!). از قديم مي گن ارزو بر جوانان عيب نيست. اما اين نكته بايد يادمون باشه كه هرچي ارزو بيشتر باشه بايد تلاشمون هم بيشتر بشه. به قول قديمي ها( با حلوا حلوا دهن شيرين نمي شه). اما با همه ي اين احوالات اميدوارم به همه ي ارزوهاتون برسيد، چه كوچيك باشه چه بزرگ.

These icons link to social bookmarking sites where readers can share and discover new web pages.
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • Spurl
  • StumbleUpon
  • Technorati