سسسسسسسسسسلام. وقتي مي خواهيم كسي رو بترسونيم حرف از( دراكولا، جن، ازرائيل)و از اينجور چيزها مي گيم مخصوصا وقتي مي خوايم بچه اي رو بترسونيم. حرف من رو باور نداريد؟ اگر باور نداريد به من بگيد (لولو) چيه؟هان!!!!. من فقط مي خوام دراكولا رو توزيح بدم. كنت دراكولا اسم يك نويسنده اي بوده است كه داستانهاي زيادي مي نوشت. اما كتابهايش خوب فروش نمي رفت. تا انكه يك روز كنت دراكولاي بزرگ كه مردي پولدار ومشهور بود، به طرز ناگهاني با گاز خفاش مرد. كنت دراكوراي كوچك كه نويسنده بود از اين ماجرا سوء استفاده كرد و به مردم گفت كه من مردي را ديدم كه دو دندان بزرگ داشت و خون پدر من را مي خورد. از بس مردم ان كشور خرافاتي بودند كه ماجرا را باور كردند. به همين دليل كنت دراكولاي نويسنده كتابي به انوان (دراكولا و يا خون اشام) نوشت كه بسيار فروش خوبي داشت و تا به حال فيلم هاي زيادي در اين مورد ساخته شده. زياده عرضي نيست. خداحافظ.

These icons link to social bookmarking sites where readers can share and discover new web pages.
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • Spurl
  • StumbleUpon
  • Technorati