سلام من دوباره اومدم. ببخشيد انقدر ديربه دير ميام هنوز دستم راه نيفتاده . راستي عزاداريتون قبول بشه.محرم امسال چه طور بود ؟ به نظر خودتون بهره كافي رو برديد يا نه؟
خوش به حال اونايي كه امسال محرم رو تو كربلا بودند.زيارتشون قبول .ايشالا ماهم لياقتشو پيدا كنيم و يك روزي بريم كربلا. خوب بگزريم امتهاتناتون رو چيكار كرديد خوب بود،بدبود،يادمون ننداز!!!،بگزريم وغيره.خلاصه برام دعا كنيد كه يك روزي من هم به دانشگاه راه پيدا كنم. راستي چندتا عكس دارم كه اميدوارم خوشتون بياد.اين عكسهارو محرم امسال خودم تو دسته هاي شهريار گرفتم
بجز اينها يك عكس هم ازگربه ي خونه قبليمون گرفتم.گفتم شايد جالب باشه




These icons link to social bookmarking sites where readers can share and discover new web pages.
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • Spurl
  • StumbleUpon
  • Technorati