سسسسسسسسسسسلام.امروز مي خوام يكم از خاطرات سفر جنوب براتون بگم من عيد امسال رفتم شلمچه.البته چيلي مسائل پيش اومد تا من رفتم.جنوب از اون جاهايي هست كه نمي شه تعريفش كرد.كل رفت و برگشت ما هفت روز بود (يك روز رفت-پنج روز اقامت وگردش وبازديد-يك روز هم برگشت).خيلي نمي خوام از اونجا تعريف كنم،چون واقعا توصيف اونجا برام خيلي سخته.اونجا كه بودم يك بار سه نفرمون گم شديم واز اتوبوس جا مونديم.وگم شديم.يكي از بچه ها گفت كه سيم خاردار هارو پاره كنيم و از اونجا بيايم بيرون .اما نشد.من گفتم بريم به سمت بالا تا يك نفر رو پيدا كنيم وازش كمك بگي ريم ما هم راه افتاديم به سمت بالا.تا اينكه به ته سيم خاردار ها رسيديم .يادم مي ياد كه به يك دروازه رسيديم.از سربازي كه اونجا شيفت ميداد ادرس گرفتيم.طرف به ما گفت كه شما از كجا اومديد.بيابون روبهش نشون داديم وگفتيم از اونجا.سربازه باتعجب به ما نگاه كرد وگفت :(فلان فلان شده ها ميدونيد از كجا اومديد؟از وست ميدون پاكسازي نشده رد شديد،بد نيست بالا سرتون رونگاه كنيد.ما بالا رو نگه كرديم ويك تابلويي ديديم كه نوشته بود........

These icons link to social bookmarking sites where readers can share and discover new web pages.
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • Spurl
  • StumbleUpon
  • Technorati