سلام. راستش مي خوام در مورد خدا بنويسم. اما هر چي فكر مي كنم چيزي يادم نمياد. خدا خيلي باحاله و هيچ وقت من رو تنها نزاشته. هر وقت مشكلي داشتم. بهش گفتم و اگر صلاح زندگيم بوده مشكل زندگيم رو حل كرده. بعضي وقتها وقتي گناهي انجام مي دم بعدش به خودم مي گم العان ديگه حقمه كه خدا تبخيرم كنه اما خدا باز هم من رو امتحان مي كنه. و مي گه صد بار اگر تو به شكستي باز اي. خدا در هر حالتي بنده هاش رو مي بينه و حرفهاشون رو مي شنوه. من خودم هميشه احساس مي كنم كه ادم بد بختي هستم. اما با اينكه ادمي هستم كه كلا نااميدم اما باور دارم كه خدا هميشه به داد بنده هاش مي رسه. اگه حرفم رو باور نداريد. از فردا صبح كه به سر كار مي ريد اتفاق هايي كه مي تونه براتون بيوفته و اون اتفاق ها براتون نمي افته رو بشموريد. به اين حرف من دقت كنيد!( خداحافظ)

These icons link to social bookmarking sites where readers can share and discover new web pages.
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • Spurl
  • StumbleUpon
  • Technorati