سسسسسسسسسسسلام. قشنگ ترین کادویی که از کسی گرفتید چی بوده؟ معمولا دوست دارید چی کادو بدید و یا بیشتر دوست دارید چه کادویی بگیرید؟ من خودم از اونجایی که العان موبایل ندارم دوست دارم سال دیگه عید یکی به من موبایل بده. هر چند که شاعر می گه:(اه اه این دیگه چیه اوردید گندش رو دراوردید!!!!!) نه ببخشید خط رو خط شد، شاعر میگه (هر چه از دوست رسد نیکوست). اصلا ببخشید ها به نظر من تولد چیز بی خودی، یعنی چی که کلی پول خرج کنیم و کیک و شمع و کادو بخریم بعد یک ساعت بشینیم دور هم با هم شوخی کنیم و بعد پاشیم بریم. واقعا به نظر شما مسخره نیست. اما من هم پدربزرگم و هم بابام خیلی مقید به تولدند. البته من پدربزرگم به رحمت خدا رفتند اما بابام خیلی مقید به تولده نمی دونم چرا؟؟؟؟؟؟؟ فعلا خداحافظ.

These icons link to social bookmarking sites where readers can share and discover new web pages.
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • Spurl
  • StumbleUpon
  • Technorati