سلام. من امروز می خوام در مورد چیزهایی می خوام صحبت کنم که شاید نوشته هام به کسی بربخوره. از همین اول کاری از همتون عزرخواهی میکنم. اما من از دوستان، فامیل، در و همسایه چیزهایی رو می شنوم که واقعا جای کمی تعصف داره. برای مثال:(فلانی رفت پیش فلان رمال، رماله گفت که اگر فلان کار رو بکنی فلان مشکلت حل می شه)! به نظر شما این عقلانی؟ یا می گن اگر به فلان سید پول بدی بگی برای فلان چیز دعا کن دعاش می گیره!. به نظر شما این چیز ها عقلانی؟ یا من شنیدم میگن اگه جن دیدی سوزن به تنش بزن زود می ره و دیگه هم برنمی گرده. اصلا جناب اقا و یا سرکار خانمی که این حرف رو می زنید تا به حال به این حرفت فکر کردی؟ اصلا به فرض محال تو جن دیدی جن مگه در قالب جسم هست که تو می خوای بهش سوزن بزنی؟ واقعا از حرفت خندت نمی گیره؟ یا شنیدم وقتی کسی اتسه میکنه می گن( یکی پشت سرت قیبت کرده!)، اصلا شما راست می گی، این حرف رو می تونی به من اصبات کنی؟ یا چند وقت پیش تو برنامه ی کودک دیدم که دوتا سکه میزارند روی تخمه مرغ و اسم می نویسند، هر وقت اون تخمه مرقه بترکه می گن فلانی چشمت زده. اخه این درسته؟ ببخشید اگر به کسی توهین کردم. حلالم کنید. فعلا خداحافظ.

These icons link to social bookmarking sites where readers can share and discover new web pages.
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • Spurl
  • StumbleUpon
  • Technorati