سلام. شما در طولکتاب خوانی روز چندتا کتاب می خونید؟ از چه کتاب هایی خوشتون میاد؟(تاریخی، ادبی، داستان، فال(فال قهوه، فال حافظ، رمالی منیجه خانم،). من خودم به کتاب های مذهبی حیلی علاقه دارم، برای مثال( کتاب مرجع تقلید بعضی از مراجه رو خوندم. یا داستان های سیاهت غرب، یا زندگی نامه ی بعضی از امامان و بزرگان دینی). کتاب خواندن نه تنها سواد و اطلاعات ما رو زیاد میکنه بلکه کمک بزرگی برای نگارش ماست. چند وقت پیش داشتم کتابخانه ی پایگاه امام سجاد(ع) رو میدیدم که چشمم به صحیفه ی سجادیه خود. به خودم گفتم این کتاب واقعا چرا باید اینجا بمونه و خاک بخوره؟ همه ی کتاب ها رو ول کردم و نشستم اون کتاب رو خوندم. جاتون خالی عجب کتابی بود. خلاصه سعی کنید کتاب بخونید اما کتاب های مفید. خداحافظ.

These icons link to social bookmarking sites where readers can share and discover new web pages.
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • Spurl
  • StumbleUpon
  • Technorati