سلام. ببخشید یک سوال شخصی از شما داشتم:(اخرین باری که با همسر گرامیتون دعوا کردید کی بود؟ سرچی؟ دعواتون چطور تمام شد؟). من چند وقت پیش به این موضوع داشتم فکر می کردم که چطوری پدر و مادر بزرگ های ما شصت سال با هم زندگی کردند اما توزندگیشون نهایتا ده بار باهم دعوا کردند. تازه دعوای زن و شوهر های قدیمی رو جز خودشون کس دیگری باخبر نمی شد. اما امروزه طرف تازه یک هفته هست که عقد کرده تو این یک هفته دو روز هم با شوهرش قهر بوده! به نظر شما جالب نیست؟ هر چند شاید متاسفانه این چیز ها عادی شده. یادم میاد بچه که بودیم اخر همه ی فیلم ها و اخر همه ی کتاب داستانهامون یک پرنسسی با یک شاهزاده ای در اخر داستان عروسی می کرد و سالیان سال به خوبی و خوشبختی در کنار هم زندگی می کردند. اما زندگی امروز:اقا(یک شب نشد من بیام خونه و غذا نسوخته باشه)،(خانوم: خیلی ناراحتی سر کوچه ساندویچی هست، برو انجا غذاتو بخور. یا اگر خانومه خیلی دیگه معدب باشه می گه (ببخشید اقا(عزیزم) من هزور عادت به غذا دروست کردن ندارم.). اما قدیمی ها یک ساعت قبل از اینکه اقا به خونه برسه بوی غذا کل کوچه رو واداشته بود. راستی قدیمی ها بینشون احترام زیاد تر بود. اما امروزه مرده هنوز حرفش تموم نشده زنه جوابه شوهرش رو که هیچ شوهرش هم فهش و ناله و نفرین کرده تا زه جالب تر اینکه در این حین اسباب هاشو هم جمع کرده و به شوهرش می گه فردا با داداشم میام جهزیم رو ببرم.(تو لیاقت من رو نداشتی!!!). حرف اخر اولا تو زندگیتون صبرتون رو ببرید بالا و دومن تو زندگیتون نه به هم دروغ بگین نه دیگران رو به رخ همسرتون بکشید.فعلا خداحافظ

These icons link to social bookmarking sites where readers can share and discover new web pages.
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • Spurl
  • StumbleUpon
  • Technorati