سلام. امروز مثل همیشه یکی دیگه از روزهای بدم بود. شما بدترین روز زندگیتون چی بوده. روزی که کارنامه می گیرین، روزی که خدایی نکرده یکی از بستگانتون رو از دست دادین، یاروزی که کارنامه ی تجدیدی رو بهتون دادن؟ البته ببخشید این اخریش رو با بعضی ها بودم ! شما به دل نگیرین. من روز قشنگی تو زندگیم یادم نمیاد اما تا دلتون بخواد روزهای بد تو زندگیم داشتم که همه رو مو به مو یادمه. اما فکر می کنم قشنگترین لحظه های زندگیم، زمانی هست که میرم پایگاه یا زمانی که خوابم،یا زمانی که دارم نماز می خونم. اخه من از بچگیم دعا کردن رو دوست داشتم(البته تف به ریا). چند وقت پیش یک اس ام اس برام اومده بود که خیلی باحال بود.



متنش این بود:



(فال حافظ نیت کن



.



.



.



.



.



حافظ می فرماید: به درک گر غمت پایان ندارد به جهنم گر سرت سامان ندارد



تف من به این دنیای فانی که زایع تر از این امکان ندارد.



باحال بود نه!فعلا زیاد حرف برای گفتن ندارم.خداحافظ

These icons link to social bookmarking sites where readers can share and discover new web pages.
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • Spurl
  • StumbleUpon
  • Technorati