سلام. شما از کدوم بازیگر خشتون میاد؟ من خودم به شخصه از هنر و کارهای هنری خوشم میاد البته تا منظور از هنر چی باشه!؟ من تو بازیگران (اقای جوهرچی و خانم زنگنه رو به شخصه خیلی دوست دارم) در خواننده ها (اقای اصفهانی، و اقای افتخاری رو خیلی دوست دارم) و ... . اسم هنر که میاد همه یا یاد موسیقی می افتند و یا یاد بازیگری اما به تظر من هنر به کار خلاقانه ای می گویند که حاصل فکر یک ویا چند نفر باشه و هیچ شباهتی با دیگران نداشته باشه. مثلا هر کسی نمی تونه تمثال ائمه (ع) رو بکشه و یا هر کسی نمی تونه خطاطی کنه. منظورم از هرکسی خیلی ها هستند. بیایم از نقاشان و خطاطان و موسیقی دان های بزرگ یادی کنیم که واقعا به معنای واقعی هنرمند ویا حتی هنردان هستند مثل(استاد فرشچیان(نقاش) استاد مجید انتظامی(نوازنده) استاد افتخاری(خواننده) استاد داریوش ارجمند(بازیگر)) به نظر من این افراد هنرمند واقعی هستند. خداحافظ.

These icons link to social bookmarking sites where readers can share and discover new web pages.
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • Spurl
  • StumbleUpon
  • Technorati