سلام. چند وقت پيش اقاي اسلام در اروپا اومدنند محل کارم خيلي خيلي خوشحال شدم. در کل ديدن دوستاني که با اونها سفر جنوب ادم مي رهخيلي پديده ي شيرينيه. راستي امروز فهميدم اون اقايي که خيلي دنبالشون بودم اسم وبلاگشون (چرک نوشته هاي يک طلبه ) هست. خيلي خيلي خيلي خيلي خيلي دلم براشون تنگ شده. از وقتي که اومديم عکس ايشون رو گذاشتم رو بگراند موبايلم. خدا کنه اين دوست عزيز هم دوباره هرچه زودتر ببينم. اميدوارم همه ي ادم هايي که تو اون سفر شيرين همراهم بودنند هميشه و هميشه خوشبخت، خوشحال، عاقبت به خير، پايدار و برقرار باشند. ( دوستان بلاگ تا پلاک هميشه و همه جا هم به يادتون هستم و هم دعاگوتون و هم دوستون دارم). khodmooni. محمد محمدي. 1389. التماس دعا. يا حق. خداحافظ.

These icons link to social bookmarking sites where readers can share and discover new web pages.
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • Spurl
  • StumbleUpon
  • Technorati