سلام. امروزه متاسفانه دیده می شه که برای دختران دم بخت مهریه های سنگینی می بندند. علت این کار چیست؟ البته من که مجرد هستم ولی تو این بیست سالی که از خدا عمر گرفتم دیدم که هرکسی که زندگیش رو ساده شروع کرده موفق تر بوده. زمان قدیم نهایت مهریه می گفتند چهارده سکه بنا به چهارده معصوم. اما امروزه کسی دیگه زیر هزارتا سکه مهر نمی کنه. ولا به پیر به پیغمبر مهریه ی بالا هیچ کس رو عاقبت به خیر نکرده. باور کنید. ببخشید اما مادر و پدر گرامی شما مگه می خواید معامله کنید که هر روز نرخ رو برای خاستگار بدبخت می برید بالا؟ اخه اون جوون بدبخت اول زندگیش از کجا بیاره. هیچ فکرش رو کردید. چند وقت پیش یک اقایی با یک دختر جوانی ازدواج کرد اون اقا اصلا قیافش به چهارده تا سکه هم نمی خورد یک مرتبه دیدیم دختر رو با پنجاه هزار سکه عقد کرد. گفتم اخه یابو تو خودت رو بکشی چهارده تا رو به زور می دی پنجاه هزارتا رو از کجا اوردی؟ گفت:( من مجبورم!). شما به من بگین این حرف درسته. والدین گرامی انقدر به جوانان سخت نگیرید. خداحافظ.

These icons link to social bookmarking sites where readers can share and discover new web pages.
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • Spurl
  • StumbleUpon
  • Technorati