سلام. العان من داشتم عکسها ي خودم رو مي ديدم که ياد اين افتادم که من چقدر عوض شدم. سنم بالا رفته. قدم بلند شده. ريش و سيبيل دراوردم. صدام عوض شده. خلاصه خيلي بزرگ شدم. البته من زندگي نسبتا سختي داشتم و خودم متوجه ي گزر عمرم مي شدم. به نظر من شما هم امروز البوم عکستون رو برداريد و قشنگ البمتون رو ببينيد. چقدر قيافتون فرق کرده. اما از اونجايي که من خيلي شبيح به بابام هستم خوش به حال بابام شده. چون هر روز جواني خودش رو تو من مي بينه. البته بابام کجا من کجا. من انگشت شصت پاي بابام هم نمي شم. حالا که بحث عمر شد از دانش اموزان عزيز مي خوام که واقعا درس بخونند و نزارند که عمر عزيزشون به هدر بره. درس بخونيد و براي خودتون و جامع کسي بشيد. کشور ما به دکتر و مهندس و معلم احتياج داره. البته به سپور و بقال و بنا و رفته گر و کار گر و مرده شور هم احتياج داره. اما شما سعي کنيد که دکتر و مهندس بشيد تا فردا زندگي خوبي داشته باشيد و هيچ وقت نارحت از اين موضوع نباشيد که چون که فلاني وضع ماليش خوبه پس اون بايد درجامعه کسي بشه و من نمي تونم. شما هم مي توانيد. خداحافظ

These icons link to social bookmarking sites where readers can share and discover new web pages.
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • Spurl
  • StumbleUpon
  • Technorati